Friday, May 28, 2010

Hari Jumaat yang biasa...

Bangun pagi..
Hari ni hantar mak ayah ke airport.
Ada function kat KL.





Hmm.. then breakfast..
Mamam nasi dagang beli kat tempat biase..
Then, online jap..

Dah berapa hari dah tak post something kat blog..
Demam panas der.. Ni semua adik aku la punya pasal.
Mula2 dia yang demam, pastu aku plak yang terkena tempias..
Teruk lak tu.. Nasib..nasib..

Apapun syukur Alhamdulillah.. hari ini sihat.. tapi x brape pasti 
sihat benar2 atau sihat ala kadar..
Semalam aku pi gunting rambut lepas isi minyak kete..
Habis rambut panjang aku ilang.. Tinggal sikit je rambut..
Mak aku cakap macam askar la plak..
Aku tak kisah. Lega skit. Rasa ringan lak..

Lepas solat jumaat tadi..
Adik aku terpekik telolong panggil aku suruh tengok mende..
Jeng3..

l
l
l
l
l
l

l
l
l
l

ni dia!

 gambar ni aku amik lepas beberapa minit ia ditemui.
masa ditemui, ia masih bergerak. aku rasa ni U-L-A-R..

kucing aku tangkap..
ntah cane..
ekor je yg kelihatan..
mana badannya?
aiyaa..
takut ma..
sib bek kucing ada..
bleh gak jaga keselamatan kita..
tapi kadang2 dia 'piss' dalam umah..
tu yang nak marah tu..
ni lah kucing yg dimaksudkan itu....

hishh.. rimass tol.. ikut aku apsal?


nape amik gambar kita? cakar kang..


dahla tu.. ngantuk ni..
aku dah meniarap nk ready utk tidur..
nite nite..

2 comments: