Wednesday, June 09, 2010

kembali sihat..

syukur kerana sihat seperti biasa..
masa sakit nak update blog pun rasa malas..
kadang2 idea pun takde jugak..

hari ini saya terjah ke Kota Bharu
untuk mencari baju jersey..
yelah.. World Cup pun dah dekat ni..
tinggal 2 hari lg kot..

ni lah dier tmpat ak slalu beli jersey.. Bazaar Buluh Kubu
nasib baik pergi pukul 11.30 pagi tadi.. masa sampai situ baru 'jam'..
sebelum itu, kena bayar dan peraga..

kekurangannya - mesin nk bayar tu kadang2 not responding..
jalan2 menuju kedai yg biasa pegi..
FRUSTla.. kedai x bukak lg..
kata tokey kedai sebelah,
"pukul 12.30 baru bukak"
berjalanlah aku ke Parkson..
saja boring2..
then, pukul 12.35 aku pegi la balik..
mujur bukak..
banyak baju jersey takde stok..
aku sambar baju south korea..
tu pun yang last..


oleh kerana harimau Malaysia tak layak ke World Cup..


maka, saya sokong je lah harimau Korea Selatan.. 
kalah menang aku tak kisah..


oh ya, mana2 football fan yg takde lagi jadual perlawanan..
amik nih..
save dalam PC korang..


tu je.. =P

5 comments:

  1. alhamdulillah.
    gi beli jersi, xajok..
    huhuhu

    ReplyDelete
  2. @fikah mus
    thanks..
    bukan xnk ajak..
    tapi malu ar..
    sy pkai kete buruk je..
    kalau rosak tgh jalan,
    kecian pulak kat awk..huhuhu..

    ReplyDelete
  3. Hi. Blog walking. Happy watching the world cup. Blogging and watching the match btw South Africa and Mexico. Score so far is SA 1 - Mx 0

    ReplyDelete
  4. Salam blogger,

    Minta untuk jadi followernya dan minta jika saudara juga sama menjadi follower blog saya. moga dapat bertukar pandangan dan idea.. :)

    http://khairul-hafidz-alkhair.blogspot.com/

    tolong beritahu jika saudara link kan juga my blog ke lini saudara, then I’ll link you back k


    khairul hafidz,
    UNPAD, Bandung

    ReplyDelete
  5. ngeheee..tak layan bolaaaa..mn yg menang itu yg sy sokong. hakhak :p

    p/s : jom tengok video nota cinta episode 3 kat blog hana nak? :)

    ReplyDelete