Wednesday, September 08, 2010

Packing2 nk balik kampung!

Salam.. tulis entry ni pun lepas habis packing..
Yeay! esok balik kampung..
Kereta dah ready, pakaian ready, kamera ready..
so ape tunggu lagi..
Cadangnya nk btolak pkul 2ptg td.. tapi rase2nya sampai malam kot kt kampung..
Mak saya ckp baik btolak lepas sahur esok..
Bahaya drive malam2.. Xbrani sgt..
Safety first!
Tahun ni mood raye xdela brape sgt.. Biase2 je..
Kalu tgk org len, mmg raye abis lah~ hak3..
Akak Anne Boleyn pun buat rebonding tau! Hik3..
Kalau sape2 nk rebonding harge rm89, boleh tanye dier..


tgk tu.. dah packing..

mode of transport..


jom layan videoklip ni.. Kesian kat Hitler xleh nk beraya..








p/s : kelantan mmg sesak.. nk kuar pegi beli air depan umah aku pun jam.. mcm kat bandaraya lak umah aku ni.. hahaha..

BUKA PUASA DAN FUTSAL FARISIAN 0307-0607

Majlis berbuka puasa bertempat di Restoran Sri Chengmai
dihadiri lebih kurang 30 orang.
Tak pasai2 kena bayar RM40 disebabkan kekurangan orang.
Total semua skali RM920+/-. 4 meja ditempah khas untuk event ini.
Gambar2 semua diupload di facebook.
First time upload 160 gambar sekaligus.
Hahaha.. Adelah dalam 5 minit siap. Boleh tahan gak facebook ni.
Ni antara gambar2nya..

tu dia..

byk gak lauk..

rakan semeja..

bsama nizam skinzorro dan imeranz..


Selesai bbuka puasa, masing2 ke masjid Semesta utk solat Isya' dan terawih.. Maghrib kat surau Chengmai.
Dalam pada itu, ada jugak yang berkesempatan untuk bkunjung ke KBMall..
Beli gapo x tau..

suasana terawih di Masjid Semesta..

Pukul 10 mlm, kita btolak ke Arena Sport di Pengkalan Chepa
untuk acara futsal. Sesi futsal 2 jam.
Berikut antara gambar2nya..

ini syafiq adli..

syahrom kembali mjadi goalie..

ini aye campo. jiwa kacau.

nilah antara muka2 yg pegi futsal..

Caj penggunaan semua skali RM120. Sy tpaksa balik selepas selesai futsal manakala yang lain mungkin lepaking dan minum2 di gerai.


p/s: utk gambar lain, boleh lihat di Facebook.